Enter, please

De Logatu

Nu știu de ce, dar, de la o vreme, aveam chef să scriu, să revin la blogging și să mai pun câte o poză interesantă de prin oraș, așa cum o să fac azi.

Și fiind o relansare, am decis să las în urmă blogspot-ul și să vin aici, pe wordpress. Culmea e că exact azi se fac 7 ani de când am înregistrat logatu.wordpress.com și abia acum învăț să scriu pe el, cum ar veni.

Untitled

Poza pe care am ales-o pentru azi e una găsită pe Instagram și are titlul Mioveni, nou obiectiv turistic – ceasul radioactivității.

Ceas atomic Mioveni

Până să dau de ea, chiar nu mă prinsesem că noul ceas simbolizează faptul că avem aici un Institut de Cercetări Nucleare. Dar voi?

Mulți poate vor fugi cu gândul la precizia unui ceas atomic, dar nu e cazul! Mai degrabă mă aștept să aibă abateri mari, fiind un simplu ceas angrenat electric, pare-se donat din Grecia.

stock-vector-radiation-area-warning-sign-grungy-style-147376964

Vezi articol original

3 gânduri despre “Enter, please

Lasă un răspuns

